26 Mars

Idag var skolan skön som resten veckan. Vi fick tillbaka vårat spanska prov och jag fick 26/27. Provet var inte så stort och svårt fast jag är såklart ändå nöjd. Efter lunchen hade vi syslöjd och jag hatar vår syslöjdslärare. Jag som trodde att allt äntligen hade blivit bra men hon är ju så petig. Liksom ifall jag vill ha ett hål på min necessär så är det väl mitt problem och okej att ha det. Haha? Vår sista lektion var NO och då gick vi till en fotbollsplan och hade en tävling som gick ut på att få upp en eld först och sedan bränna all ved/energi. Jag och Emelie kom tvåa där. :) Efter skolan gick jag, Emelie, Therese och Valentina och köpte chips och skit god choklad med kokos i. Det var riktigt mumsigt. Medan vi åt gick vi runt i hennes område och pratade om lite allt möjligt.
Det här har varit min dag hittills,nu ska jag ringa Astrid och kolla lite saker om dansen. 
pussar från mig. :)

bild från idag, somrig va?


Kommentarer
Postat av: therese

bilden blev super fin :)

2009-03-26 @ 18:40:02
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

aa, fast det ser ut som om jag "putar" me rumpan

2009-03-27 @ 22:55:47
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0