29 Mars

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag försökte plugga lite spanska, men det är för svårt. Jag förstår inte hur Marianne tänker egentligen. Vi har spanska prov på torsdag och så ger hon oss spanska läxa också! Jag är så smart att jag glömmer mina NO böcker i skolan, och eftersom det var meningen att jag skulle plugga nu under helgen så vet jag inte ifall jag hinner under veckan. Vi har ett stort NO prov och jag fattar ingenting. Jag kommer inte ens ihåg vad kapitlet heter, smartis? Nyss tittade jag på One Tree Hill och det var skit bra som vanligt. Gossip Girl kommer ju efter fast det tycker jag är super tråkigt.
Imorgon är det skola. Fast det är ju sista veckan innan påsklovet så jag tror att jag klarar det. Nu ska jag äta Hamburgare som en sen middag. Puss. :)

Give me summer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0