3 Mars

Det har bara gått två dagar sen sportlovet, men det känns verkligen som om jag behöver lov nu! Känns nästan som om det blir värre efter lovet eftersom man är så van att vakna sent och att vara lat.

Skolan
På SOn skulle vi ta ut viktig fakta ur våra "fakta banker", men jag och Valentina kände att det blev lite tråkigt så vi frågade Jesper om färgpennor som vi kunna stryka över texten med, och vipps så blev det mycket roligare. Sådan är jag, behövs bara en liten grej för att få en tråkig grej att blir mycket roligare. På svenskan fick jag reda på att jag ska ha bokredovisning imorgon, och det kan hon väl inte säga dagen innan. Vår lärare är konstig och fattar inte att man har andra läxor, vi slutar sent & har sporter att gå på och så får vi sånna stora läxor över en dag. Vi ska ju kunna hela bokrecensionen utantill tror jag, men jag kommer nog gå fram med boken.

2 bilder på mig som 2-åring


Kommentarer
Postat av: therese

sötis :)

2009-03-03 @ 19:13:34
Postat av: Paulina

thanks

2009-03-03 @ 20:05:46
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

gulligris<333

2009-03-04 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0