4 Mars

Hejhej. :)
När som helst kommer therese & vi ska dra iväg till våran grej. Blir ju kul det blir 300 eller 350 nu? Tappat räkningen :P Fast jag skulle nog gissa på att vi är uppe i 350, :)

När jag gick hem från skolan så stannade jag & Valentina och pratade om en grej, och det var skit skönt att lätta den saken från hjärtat. Tack för att du finns, <3 Sen dess har jag bara ätit & kollat på tv. På kvällen får jag nog göra spanskaläxan, blää.

1 bild som är precis ett år gammal.
bilden är tagen 4 Mars 2008!


förresten så fick vi tillbaka vår No prov idag,
jag fick 43/45 så då blev man lite stolt Wink 

Kommentarer
Postat av: valentina

älskar dig!!!<333

2009-03-05 @ 16:27:35
Postat av: Paulina

säger desamma om dig :)

2009-03-05 @ 17:38:55
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0