6 Mars

Nu änvänder jag Saras nya bärbara dator, känns skit konstigt att skriva men jag vänjer mig nog. Egentligen får jag inte använda den här, men jag ska fixa lite musik och åt henne och så är hon inte ens hemma. Hon är på någon klassfest, så skönt att man slipper henne ikväll :p Men dansen igår var ju bara allt för bra & rolig. Astrid var ju sjuk så då var synd, men jag hade iallafall skit kul. Ni skulle sett hur alla svettades, och vår första dans är verkligen komplicerad med alla platsbyten som man måste komma ihåg. Och nu ska jag berätta vilken låt vi ska ha till vår andra dans... jo tell me - med bobby valentino. Ni ska bara veta hur bra vår dans kommer och bli & låten är ju bara för skön.

Idag:
Skönt att jag började 9.20 idag. Så då sov jag till halv nio, man brukar ju annars vakna 7, så det var kul. Jag hade alltså bara 3 lektioner.
spanska - fakta om djur på spanska, rengöring av bänker & att kunna böja "jag är"
musik - akord & rock'nroll sången sjöng vi också
no - experimenterade med ämnena syre, koldioxid & väte

Efterskolan åkte jag, valentina, therese, emelie, tessan, fanny, maja, avin och marilyn till McDonald's. Som ni ser var vi ganska många, och det såg ju ut som värsta tjejgänget så maja ville vara ledaren :P Men jag åt iallfall en bigmac & co. Nu ikväll ska jag nog bara vara hemma och kolla lite på Let's Dance och slappa.

här är iallafall låten jag ska ha på dansen,
man får vänta lite för det kommer något babbel innan.
jag lägger in lite bilder från idag ikväll. puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0