8 Mars

Tjenis på er :)
Idag var det meningen att jag skulle åka till Valentina för att se på när hon färgar sitt hår, men sen så ville mamma att vi skulle till SK för att hitta något till bröllopet på lördag. Det var ju inte så länge sen jag var på en förlovning, och vet ni... den här månaden kommer jag också vara på 2 dop. Liksom shiett, nu måste man hitta mycket kläder. :S Men som sagt så hittade jag inget till bröllopet idag, vi får väl åka in dit under den kommande veckan. Fast jag köpte faktiskt ett par vita jeans med hög midja & stuprör, hjärtörhängen & läppglans. Sen köpte mamma ett set med en liten parfym, en stor parfym och en bodylotion, och alla av märket Elizabeth Arden. Jag fick bodylotionen och det är ju bra att ha en sådan i väskan, för den är inte gjord av glas och har ingen risk att gå sönder. 
För någon minut sen hade jag krig mot Sara & hennes kompis Nathalie. Omogna lilla jag.. Nu kommer jag nog plugga lite engelska & spanska, egentligen so också. Men jag är så dum att jag glömmer kartan i skolan ! På kvällen ska jag försöka lägga in bilder på Valentina & hennes nya hårfärg.

bilder på det jag köpte.. klicka för större bild.

1. jeansen från MQ
2.bodylotion från Åhlens, läppglans från H&M, örhängen från Glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0