13 Maj

Hellu!
Dagen började med no och slutade med livskunskap. På klassrådet skulle vi bestämma vart vi skulle åka på utflyktsdagen två dagar innan skolavslutningen. Jag och några andra ville åka till Lida, men resten av tråkmånsarna ville åka till Djurgården. Haha. Men man kan ju inte bada där, och det är inget fel på Lida. Fin gräsmatta, resturang, kiosk, brygga och vattnet är helt okej. Men majoriteten blev Djurgården. Jag vet inte ifall jag orkar åka dit då, så jävla tråkigt. That's life.

Två bilder från i söndag kväll, då jag var med Emelie & Therese.


Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Fina bilder :D

2009-05-13 @ 18:37:57
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0