18 Maj

Usch vilket hemskt väder det är ute. Det regnar väldigt mycket och jag som cyklade till skolan kunde inte sitta på min sadel. Cyklade skit snabbt hem och tog av mig mina vita jeans som är helt blöta.
I skolan började vi med et idrotts prov som var skit svårt. Vi får se hur det går för mig. Sen fick vi tillbaka våra matteprov och jag gick Ö. Det kunde ha varit bättre och det kunde har varit sämre. Massa engelska och svenska läxor fick också. Suck.

Dagens Outfit.
-skjorta från JC ( valentinas )
-vita jeans från MQ
-vita "plupp" örhängen från glitter kanske ?

snygga poser va? :P


Kommentarer
Postat av: valentina

aa skit dåligt väder! HATAR DET!

2009-05-18 @ 15:58:51
Postat av: Paulina

Det är du inte ensam om !!

2009-05-18 @ 16:47:14
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0