20 Maj

Hej! Skönt som fan att vi har fyra dagar ledigt nu. Sen är det bara lite mer än två veckor kvar till det underbara sommarlovet. Men den här helgen vill jag vara så social som man bara kan vara. Har tänkt mig att klippa mig, åka in till stan, bada och mkt mer.

Skolan var ganska skön idag. Men det var väldigt många som var sjuka. Bland annat Valentina, Avin & Emelie. Krya på er gullungar. Sen var väl hälften av klassen också borta. Efter skolan var jag och Therese hemma hos Valentina och pratade. Kul!

Kommer ni ihåg igår när Emil sa att han fyllde år. Han ljög för det var Calle som fyllde år fast i förrgår. Grattis!

En söt bild på Therese & Emelie.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad hete Thereses blogg (fan jag kan ju inte stava namnet hopaps jag stava rätt xD )

2009-05-20 @ 18:34:39
Postat av: valentina

tack hoppas att jag mår bättre så vi kan göra något!<33

2009-05-20 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0