26 Maj

Herregud. Klockan är snart redan sex. Man hinner knappt komma hem från skolan när det är dags att äta middag.

Idag hade vi ingen idrott så vi gick och badade. Börjar bli en tradition på tisdagar, haha. Eller det var bara jag och Therese som badade, de andra hade lite "huvudvärk" höhö. Det var inte ett dugg kallt så då blev vi lite badsugna. Inte finaste sjön direkt då. Men efter den håltimman hade vi so prov, och jag tror det gick ganska okej för mig. Vi får se ifall det blir G eller Ö. Som sista lektion hade vi spanska och det var skit tråkigt. Men en grej som inte kunde få mig att sluta skratta var att Marianne kallade Valentina för slampa, haha. Eller Valentina satt med benen på en annan stol och då sa Marianne högt för hela klassen: "Valentina! Sluta sitta som en slampa." Skoj skoj.


Kommentarer
Postat av: valentina

haha aa :P

2009-05-27 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0