27 Maj

nio saker som du kanske inte visste om mig!?

- Jag hatar ketchup.
- När jag gick i fyran lyssnade jag på Sean Paul medan alla andra lyssnade på Kelly Clarkson, Maddona m.fl.
- Jag tycker det är läskigt med bergochdalbanor, nej tack säger jag.
- För tre år sen hade jag natt tandställning, fast jag fuskade bara med den.
- När jag var åtta opererade jag bort blindtarmen.
- Jag är syrian och kristen.
- Jag har gått i en skola i stan, gärdet.
- För en månad sen var jag rädd för att tända en tändsticka, klarar det nu ;)
- Jag drömmer mardrömmar om min bildlärare, i just joking. ;)

Kommentarer
Postat av: valentina

haha visste allting:P

2009-05-28 @ 15:49:37
Postat av: Paulina

den sista också ;)?

2009-05-28 @ 15:58:00
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: therese

kunde inte näst sista och sista. Men den sista kan jag ändå tänka mig HAHAHA :)

2009-05-28 @ 18:19:02
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0