28 Maj

Nu har jag pluggat lite till musik provet och gjort spanska läxan. Snart är det väl dags att lägga sig så att man orkar vakna imorgon bitti. Fast ifall jag lägger mig nu kommer jag inte kunna somna, fast när jag kommer hem från skolan skulle jag kunna sova hur länge som helst. Varför är det så? Är det kanske för att jag är utvilad efter alla dessa timmar.

Här kommer två bilder från skolan idag,
fast man ser inte mitt ansite på någon av de.
Kände mig inte så värst snygg där inne i toaletten.
Tur att två andra sötnosor är med på bilden.




snart är det juni! Och bara jätte få dagar kvar till avlsutningen!

Kommentarer
Postat av: pedofilen

Vilken skola går du i...............

2009-05-29 @ 16:30:02
Postat av: therese

ofta

2009-05-29 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0