3 Maj

God morgon.
Jag vaknade precis och är fortfarande trött.
Igår var jag hos Maria och vi tittade på tv och försökte förstå våra föräldrars humor. Haha. Vi var hemma klockan halv tolv och då var jag så trött så att jag gick och la mig direkt. Idag ska jag se på 17 again med Valentina och Frida. Så det ska bli kul. Har velat se den länge nu. Men vi ska inte se på den förens på kvällen så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Juste, jag måste plugga till spanska provet som är på tisdag. Jag och Jessica försöker också hitta ett ställe som vi kan jobba på, på operations dagsverke.

Två bilder från utomlands.





Kommentarer
Postat av: valentina

kommer bli kul ikväll:)

gud vad fint det ser ut!!

2009-05-03 @ 13:53:11
Postat av: Paulina

aa <3

2009-05-03 @ 16:19:09
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0