30 Maj

Förlåt för att jag inte har skrivit något idag. Men ska skriva en massa inlägg nu till kvällen. Dagen började med att Valentina kom till mig. Vi var ute och det var så varmt så vi sprutade vatten på varandra. Haha kul. Sen åt vi lunch och då kom Therese & Emelie. Vi åkte till sk och jag köpte en klänning, en tunika och ett nagellack. När vi kom hem var vi ute en liten stund till med Fanny & Avin. Vi åt jordgubbar och drack läsk och hade kul. Nu är jag hemma och är skit trött verkligen.
Juste, vi såg två nunnor vid busshållsplatsen som precis hade shoppat. Man ser ju inte nunnor varje dag.


Klänning från New Yorker. 170:-


Topp tunika från New Yorker 170:-


Nagellack från Kicks. 25:-

Det var i alla fall dagens köp.

Kommentarer
Postat av: emelie

tunikan och klänningen du köpte var jätte snygga på dej ! :)<3

2009-05-30 @ 19:31:56
URL: http://liljestrandss.blogg.se/
Postat av: valentina

aa det vad dom:D<33

2009-05-31 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0