5 Maj

Förlåt för att jag inte skrev direkt när jag kom hem. Men jag slutade faktiskt halv fyra så att jag var hemma fyra. Sedan ville jag fixa lite ute i vår stuga. Ni undrar säkert varför. Men imorgon är det ju operation dagsverke och då ska vi samla in pengar till krigsdrabbade barn i Afghanistan. Hur man vill samla in pengar är helt upp till en själv. Eftersom jag och Valentina inte hade hittat en butik att jobba på, ville vi göra något eget. Så vi bestämde oss för att vi skulle måla andras naglar, massage, ansikts vård, ögonbryn och mycket annat. Så ifall du är sugen på något av det, eller helt enkelt bara ville hjälpa de i Afghanistan så är det helt klart att du ska komma till oss. Det är i alla fall hemma hos mig. Ni som vet vart jag bor kan bara komma och knacka på dörren, snälla? Det skulle vara jätte kul. Mina kompisar kom också på att jag kan fixa andras bloggdesigner för lite pengar. Typ 15-20 kronor. Vad tycker ni?


Något sådant här lär det ju aldrig bli, men inte allt för dåligt heller hoppas jag, hiihi!


Kommentarer
Postat av: Therese <3

I´ll be there :)

2009-05-05 @ 18:44:30
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0