8 Maj

Tjena. Ska börja berätta om hur min morgon började. Jag vaknade 08.11 och jag skulle möta Valentina vid ett ställe 18.15. Dit tar det två minuter att cykla. Så då hade jag bara fyra minuter på mig att fixa mig. Jag slängde på mig kläderna, borstade tänderna, på med parfym, la ett äpple i väskan, tog med mig väskan och cyklade för att möta Valentina. Vet ni att jag kom dit bara en minut för sent. Så jag hann fixa mig och att cykla en bit på fem minuter. Wow.


På musiken kom Ulf in och berättade att vi inte skulle ha någon NO så vi slutade 11.35. Den tiden skulle vara perfekt på fredagar. Min syster slutar 11.30 varje fredag. Men jag åt lunch och var ute en timme innan jag gick hem. Vi har tagit en massa foton som Thereses snart kommer att lägga upp på sin blogg. Jag lägger också upp de här då.

Några av mina nära & kära som kommer ihåg den här bilden.
Juste, så såg jag ut på femmans skolavslutning.


Kommentarer
Postat av: valentina

tänk att du hann haha. Gud vad gammal bild:D

2009-05-08 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0