9 Maj

Godmorgon.
Inte för att jag vaknade nyss men det känns ändå som om det är morgon för att jag sitter här helt ofixad med bara en stor t-shirt på mig. Jätte snyggt. Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Måste måla naglarna, ta bort en jäkla finne som plötsligt ploppade upp bredvid näsan usch och sen ska jag leta efter ett par shorts som jag ska ha imorgon. Måste duscha också, fast tänkte nog bada i badkaret. Har inte gjort det på skit länge. Ska bli riktigt skönt med varmt vatten, bubbelmassage, levande ljus, bad kulor och Music. Åh. Det är i alla fall mina planer för idag. Fast ifall jag hinner ska jag kanske gå igenom lite matte inför matteprovet på tisdag. Men det kommer säkert att gå bra eftersom jag förstår det mesta av Algebra nu. Puss.

MIN TREDJE DANS:

Outfit
-limegrönt linne från Gina tricot
-gummi armband i olika färger
-Fannys baggy jeans från Gina tricot



Låt
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0