21 Maj

Nej, det blev aldrig så att jag gick och klippte mig. Kanske imorgon istället. Men tidigt idag cyklade jag, mamma & Sara till sk för shopping. Då köpte jag ett par pumps, en bok, ett linne & två nagellack. När vi skulle cykla hem märkte jag att jag hade glömt mina cykel nycklar hemma. Jag hade ju låst cykeln så jag gick hem och åt. Sen ringde jag en kompis som bor närmast mig, och det var Valentina. Så vi cyklade och hämtade den. Vi tittade runt lite också och vi köpte ett par jeans var. Nu ska jag äta middag och sen ska jag nog hitta på något med kompisarna. Ni får ha det så bra. Love you.

Isadora + Viva La Diva


Pumpsen från Skorett - 500:-


Svarta jeans + blågrönt skiftande linne.


Boken.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fiina pumps !!!

2009-05-24 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0