4 oktober

Postat av:

vad gör ni på din prao ? är det kul ? :)

- För det mesta brukar vi se till att allt står rätt och snyggt. Sedan får vi också packa upp varorna, prismärka de, sätta ut de i butiken där de matchar in. På sista tiden har vi också gått igenom inköpslistan för att kolla att ingenting har dubbelbeställts.

 

Postat av:

vet att du har provat linser. skulle du vilja byta ögonfärg, till i så fall vilken ? :)

- Ja precis. Jag har provat gröna linser och jag tyckte det passade mig skit bra. Inte för att skryta eller något men alla sa att det var snyggt. Men samtidigt tycker jag att det är snyggt med bruna ögon också. Alla ögonfärger är fina. Såklart så skulle det vara roligt med variationer. Hade tänkt köpa ett par färglinser men det tog mig fyrtiofem minuter att få in en lins med hjälp av nästan tio personer. Men det är bara att öva.

 

Postat av:

hur många besökare har du ungefär om dagen ?

- Haha, jag har inte alls många. Vanligtvis ligger besökarna mellan 25-50. Idag hade jag 35 besökare. Men jag ska försöka att bli bättre på att blogga och sådant. Då stiger nog besökarna en aning.

 

Postat av: therese

hahah, de går rykten om en hemlig b-friend. vem är han ?! ;)

- Nämen Therese.  Du får ju inte starta ett falskt rykte om mig nu. Hahah, nä.  Jag vet inte vad det är hon pratar om. Hoppas det inte är vad jag tror du menar, för det är helt fel. Haha, hon är väldigt bra på att inbilla sig saker.

 

Postat av: Annica

Vad är dina intressen?

- Jag älskar att dansa. Verkligen älskar. Jag dansar lite här och där för det. :P Jag tycker också om att fixa bloggdesigner och att shoppa. Så klart helst med kompisarna!

 

Postat av:

vilka bloggar läser du?:P

- Hmm. Jag läser först och främst Thereses blogg. Sedan läser jag Kissies blogg för att jag tycker att hon skriver roligt med mycket fantasi. Det händer att jag ibland läser Elins blogg. & rightnow. Sedan läser jag en massa kompisar bloggar.

 

Postat av:

Kan du inte börja video blogga??

- Har faktiskt tänkt på det själv. Men vi får se hur det blir med det. Det kommer säkert någon video lite då och då.

 

Postat av: Gaabriiellaa

Var bor du??

- I Stockholm

 

Postat av:

Gör du bloggstilar gratis?

- Yes. Det gör jag faktiskt. Bra va? Läs bara i menyn för mer information.

 

Postat av:

får du bra betyg i skolan. pluggar du mycket? isåfall hur mkt varje dag?

- Faktiskt så är jag riktigt nöjd med mina betyg. Ligger på VG-MVG nivån i alla ämnen och då räknar jag inte med de ämnena som slöjd, idrott, bild, hemkunskap och musik. På de får jag i alla fall minst ett G.



Postat av:

Hur många olika designar har du gjort?

- Kollade precis upp det där och de designer jag har sparat är över 60 styckna. Sedan har jag raderat en massa också. :)


Så ja. Nu har jag svarat på frågorna. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 02:47:45
Postat av: melina

fin blogg :)

2009-10-05 @ 15:26:14
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0