2 september

Hejsan sötisar! Sitter i datasalen och ska egentligen söka fakta om regnskogar. Det som är så bra är att jag redan hade ett projekt om Amazonas/Regnskogar innan så jag skrev bara ut mitt gamla arbete. Hannah också för hon har också valt Regnskog. Asså det är verkligen jätte bra att spara alla gamla arbeten. Nu kommer jag inte behöva göra något i typ flera veckor framöver. Eller i alla fall två. :)
Idag slutar jag lite över tre. Men eftersom jag alltid brukar vara så trött när jag kommer hem så blir det nog ingen uppdatering fören klockan sju då jag har piggnat upp.

Letade efter en bild och hittade den här gamla från Thereses blogg.

Shitt. Var det bara ett års sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0