24 september

Hej! Det har varit dålig uppdatering på sistonde. Jag vet! Men jag har både varit upptagen och trött! Idag har jag sovit sen klockan 13.30 till klockan 18.00. Riktigt skönt, så nu är jag utvilad. Hoppas bara på att jag kan sova ikväll.

Idag hade vi orienteringsdag. Det gick inte så jätte bra för mig och Therese då, haha! Innan vi skulle hem sprang jag och Therese upp till en skola där två utav mina kompisar går i. Så jag träffade både Maria & Linn. På vägen hem började det hagla!!! Och då haglade det också riktigt stora bitar. Det gjorde jätte ont att få dom i ansiktet. Jag fick en på nästippen och det sved hela vägen hem. Jag var ju också riktigt blöt när jag kom hem. Så jag tog en varm dusch och sen satte jag mig framför tvn en stund med en kopp te i handen. Sen var det sleepy som gällde!

Bilder på haglet: (från t & e's bloggar)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0