25 september

Sorry för den sämsta uppdateringen. !!

I skolan började vi vår morgon med So redovisning. Vi skulle typ kunna prata för alla i fem minuter om ett speciellt yrke. Enligt de andra så lyckades jag bra. Jag fick ett VG :) och det var det högsta han gav ut. So läraren sa: ”Det är helt klart minst ett VG!” Hahah. Sen hade vi bokprov och det gick nog också bra.

Efter skolan gick jag, Therese, Valentina, Tessan & Hannah hem till Emelie. Vi satt och chillade på hennes studsmatta samtidigt som vi pratade om .... . Ni får inte veta vad, haha! Efter ett tag gick vi till Lidl och köpte kakor, chips & läsk. Där i matbutiken kom Marilyn, Avin & Fanny. Så vi var med de också.

När jag kom hem åt vi Tacos eftersom min lilla syster Elin fyllde år idag. Sedan vid åtta åt vi kräftor eftersom hon älskar det. Och nu har vi precis ätit tårta.

Generellt sätt har jag bara ätit hela dagen. Haha!

Gammal bild på Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0