6 september

Hejsan. Har nästan precis kommit hem från att ha varit ute och köpt födelsedagspresenter med Jessica. Hon köpte något pen set med linjaler och sånt till sin brorsa i Bilar. Jag köpte en massa. Köpte två grejer från Cervera. En från Jysk & tre saker från H&M. Och allt var presenter till Mamma, Sara & Elin. Alla dom fyller år i september. Jag kommer lägga ut bilder på vad jag köpte sen. Men jag kan tyvär inte göra det nu eftersom det finns en chans att dom ser det.
När vi skulle köpa godis träffade jag & Jessica två killar som jag och några kompisar har drivit med. De gick med deras mamma så jag var väldigt rädd att dom skulle känna igen mig och berätta allting så att deras mamma skulle gå på mig. Vi hade gjort lite överdrivet med saker. Men jag gömde mig bakom godishyllorna. Till Jessica sa ena killen. Hej och gick emot henne samtidigt som han blinkade med ögat. Blää!

Jag nu!




Kommentarer
Postat av: F :)

tack så jättemkt, det blev jättefint och jag är nöjd! :D

2009-09-06 @ 19:26:38
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
Postat av: victoria

veckans blogg kmr :) just nu har ja frågestund:)

2009-09-06 @ 19:58:09
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0