30 september

Hejsan!

Hade glömt bort att min design var bytt. Så jag ba liksom: Vad fan är det här för snyggt!?

Hahah, jag skojar bara med er. Men nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag. Det var som sagt prao klockan elva på Sia. Det var skit kul för att vi fick in en massa nya varor. Så vi prismärke dom med lappar och la ut vissa varor ute i butiken. Sen fick vi in en stor hylla, fast det vart ett problem eftersom vi inte hade någon plats i butiken. Vi får se hur resten utav gänget löser det imorgon! :D
Efter skolan mötte jag och Tessan ... Avin, Fanny, Therese, Emelie och Valentina. Vi satt i McDonald's lite och sen följde dom med oss till vårt "jobb."


Kommentarer
Postat av: nathalie

hellu ser att du gjort om din blogg :) kan du fixa till min? puss

2009-10-01 @ 14:44:36
URL: http://rainbowdays.blogg.se/
Postat av: Saandy

Tack så mycket ((: älskar designen (L)

2009-10-01 @ 19:36:07
URL: http://saandoowh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0