9 september

Kom precis hem från jobbet. Eller precis och precis. Åt emellan också. Barnen var verligen jätte söta och träningspasset gick jätte snabbt. Det känns ju som att bara vara med kompisar helt vanligt.




Fick faktiskt en fråga som jag tänker svara på.


Jag fick en fråga om vad jag, Therese & Valentina "jobbar" med. Jag kan inte riktigt kalla det för ett jobb känns
det som eftersom det inte alls känns så. Men vi är i alla fall tränare för en solflicksgrupp. Och solflickorgruppen är en gymnast klubb. Så vi och några andra tar hand om träningspassen för 5-6 åringar. Jätte kul faktiskt. Och så får vi betalt också. Ifall man går på massa kurser så kan man typ bli "befodrad" Och då för man lite högre lön och får kalla sig för en annan sorts tränare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0