älska solen <3

Hellu!

Skola som vanligt dåra. ;) Dagen rullade på och efter skolan gick jag, Joel och Dennis hem till Therese för att gå igenom dansen. Jesper bara stack... -.-. Jag stannade kvar efter att de två hade dragit och pratade och hade skoj med Therese. Sedan fick vi även sällskap av hennes brorsa. Haha, syskonbråk är alltid kul att titta på. :) Alla syskon har sin speciella grej. ;)
Vid fem kanske (?) följde Therese med mig hem. Haha, snällt, typ vid halva vägen. Så långt annars. Mamma höll på och gjorde en jättegod syriansk maträtt. (kuttle) hahaha, eller hur det stavas/uttalas. Det är verkligen det godaste som finns. Även serber och svenskar tycker det. (Y) Jag sov tills ju och maten var klar strax därefter. Mums! Har även gjort matte läxan (Y).

Någon månad gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0