Idag

Idag vaknade vi i tältet klockan 6 på morgonen på grund av det var så vaaaarmt! Solen hade bara varit över tältet i en timme och vi kunde knappt andas. Så vi tog in våra kuddar till undervåningen i Jessicas hus. Jag, Fanny & Sofie somnade i en säng och Jessica på några kuddar, på golvet. Så trötta var vi! Vi vaknade igen vid elva, åt frukost, packade ihop och drog hem allihopa.

Bara en halvtimme senare åkte jag, mamma & syrrorna tillsammans med Jessica och hennes mamma till Flottsbro. Där var det verkligen jättemysigt och vi åt, spelade kort & solade. Jag, Sara & Jessica hyrde även en kanot och åkte ut i havet. Skit kul, vi hoppade i vattnet där i det djupa och bad de förbi passerande båtarna att göra vågor, så att det skulle bli vingligt. :P HAH! Men det var riktigt kul! :) Vi träffade även mina två mostrar där och mina gamla grannar. Så jag lekte även lite med Simona. Vet ni vem jag mer träffade där? ... Jo Nille! Asså shitt, fan vad tur vi hade. Så vi två drog och badade lite tillsammans och pratade tills vi båda var tvungna att dra oss tillbaka till våra sällskap. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0