söndag

Sent inlägg. Jag vet -.- Men kan ändå inte sova nu.

Idag samlades släkten hos farfars kolonilott och vi åt middag tillsammans. Det blev grill, mums! Efter middagen satt alla och typ spelade kort, lyssnade på musik och bara njöt av kvällssolen. Jag tog med mig små kusinerna Julia, Simona, Leah och så syrran Elin till en lekplats. Körde "Jorden Runt" med de, haha. Någon som kommer ihåg den gungleken? Den var i alla fall uppskattad och jag behövde inte springa runt med de, utan det räckte med att jag satt där och ställde frågor. ;) Efteråt drog vi oss tillbaka till fikan och fikade där tillsammans med alla. 

Senare drog jag hem till Vanessa. Där stannade vi ett tag tills vi gick tillbaka till alla ännu en gång. Eftersom att det började bli sent började alla packa ihop och så. Vi & faster Sonja stannade där ett tag extra och jag tittade på Simona & Gabriel när de dansade. Har även en video. Hihi!

När jag kom hem tittade jag & Sara på två avsnitt av OTH med två skålar chips, glass & chokladtoppar med grädde i. Proppmätt här! :D



Juste! Jessica åker till Cypern imorgon bitti! :D Så ha kul! :) Inte för att du hinner läsa det.

Kommentarer
Postat av: Saandyy ♥

bor du i slagstaa ? :o §

2010-07-19 @ 11:18:57
Postat av: Paulina

Nä, jag var bara hos min farfar :)

2010-07-19 @ 21:37:52
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0