sunday.

Shuhujsan :) Fulast, jag vet. ;)

Idag åkte jag & familjen till samma ställe som igår. Där träffade jag mina tre fastrar och deras familjer. Alltså mina kusiner. Jag hade riktigt kul med Simona, Gabriel & Julia. Hahah! Det blev mycket bad och mycket käk av glass. Jag tror att jag åt tre glassar sammanlagt. :o Och massa andra saker. Jag & Sara fick även fyra fina plagg av min faster Sonja, att dela på. :D

Efter klockan sju drog vi till min faster och vi åt alla middag där. Det blev grill! Mums!

Jag kom hem strax innan elva. ;)

Ps. Ena ögonbrynet har blivit grönt på mig. Skit scary, vet inte vad det beror på. Så sitter här och färgar det svart. ;)

Bjuder på en skit gammal bild från någon dansuppvisning något år. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0