Balen, bilder del 1

Idag så började vi vår skolmorgon med att städa klassrummet och skåpen. Det gick snabbt och efter det åkte alla åttor till ett utomhusbad. Haha, jag & Prinsella badade först. Prinsella blev i puttad av Rodi och jag av henne -.-. Vatnnet var iskallt och vädret var heller inte på topp. Vi badade en gång till senare.

Vid ett fixade vi och ordnade vi allting inför balen. Tur att jag och Therese fick chansa att hjälpa till i vår klass! Vi dukade, fixade med blommor, sevetter, dukar, röda mattan och välkomstdrinken. Vi gick hem och fixade oss. Vår klädsel skulle vara vit överdel, svart under och upsatt hår. Vid fem möttes vi igen och ordnade de sista och sedan började alla komma och jag var en utav de som gav ut bålen. Och gud vad fina klänningar alla hade. Man kunde inte låta bli att ge komplingarer!

Vi alla fick typ ett bord var som vi skulle servera till. Vi hade förätt, varmrätt & efterrätt. Det gick bra med servering även fast jag var riktig nervös för att tappa allting eller spilla något.

Vi var klara med allting vid halv tio och då dansade vi ett tag med alla nior och hade kul. :) Pratade ett tag med Therese sedan också. :)

Jag, Helana, Melike, Despina och Therese ;)


Vi med idolsnubben som ingick i balens band, hahah!


Jag & Therese :D


Alla vi :D


Vi förbereder bålen. ;)


Söt, helt koncentrerad! Melike.


Melike & Despina


Calle ;)


Melike, Despina och Helena på röda mattan


Igen med Andjela


Jag, Calle & Therese


Välkomnst drickan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0