hihi

Hejhej!

Vilken lång dag. :)
Den började med att jag åkte ut för att träffa Gabriel vid lunchtiden. Gud vad längesedan det var. Över ett halvår sedan vi träffades. Vi satte oss och åt på McDonald's och pratade om galna och roliga dansminnen, även något seriöst gymnasiesnack blev det. Hon ska ju börja nu till hösten. Stressigt att tänka på framtiden redan nu. Men aja. Vi fortsatte hem till henne och tittade på Simpsons och Family Guy, heheh ;). Vi försökte planera en liten sak smått också.
Jag kom hem en snabbis och tog bussen mot Prinsella. Vi var ute lite med hennes "moped", hahah! Jag fick hennes syrras som är rosa, ;) Asså det är ingen moped. Vi gick även runt och pratade och kom på ett smart sätt att tjäna pengar på.
Jag kom hem strax innan halv tio. ;)

Nu ska jag hitta på något kul med Sara, hihi! ;) (Nu blev hon stolt för att jag skrev hennes namn här på bloggen, hihi)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0