rolig dag <3

Heej!

Idag började min dag med att jag följde med pappa tills hans jobb inne i stan. Kemtvätt & Skrädderi. Jag hjälpte till lite, även fast han inte lät mig göra så mycket. Vid halv ett drog jag ut till självaste butikerna för att äta lunch på McDonald's. På vägen dit upptäckte jag att ALLT var stängt förutom McDonald's. Lite tråkigt eftersom att jag skulle träffa Linnea. :(
Men i alla fall vid ett möttes vi vid Hötorget och båda blev skit chockade. Det var nog två år sedan vi träffades och hon hade förändrats väldigt mycket. Vi satte oss inne på McDonal's och åt glass och pratade om verkligen skit många minnen! Jag skojar inte, de är så sjukt korkade och roliga att man inte kan låta bli att garva ihjäl sig.

Linnea skulle ha en tjejkväll idag och frågade ifall jag och några vänner ville dit. Men fan också att det inte gick. :( Aja, vi får träffas någon annan gång igen väldigt snart. :) <3

Nu ska jag ner och äta Kebabe ;) !


Linnea snyggingen och jag. :)


Igen <3


Grävde lite i pappas lådor som var fylla med sådanna här. Hittade mina favoriter och funderade på örhängen. :o


Haha, bara för att min pappa är cool och tvättar Ica reklamernas kavajer. :P


Haha, gjorde ett bensmycke till mig och ett likadant till Therese. <3 HAHA!

Kommentarer
Postat av: Nelia

Var med i min tävling där du kan vinna en fin och unik bloggdesign! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0