1 April

Om jag ska vara ärlig så har jag inte pluggat någon NO idag. Eller jag kollade igenom ett papper klockan tre, men efter det har det verkligen inte blivit något. Jag pallar inte plåga mig själv när vi ändå inte ens får betyg. Okej, så allvarligt är det inte. Plågad blir man ju inte direkt, eller jo. På sätt och vis. Spanskan skiter jag också i. Någon gång under veckan så ska jag lägga in dagens vill ha för April. Vi får se när jag har tid och när jag pallar.
Visst var det skönt ute idag? Jag hade i alla fall ballerina skor på mig, och i skuggan var det 12 grader. Så det måste ha vart 15 grader i solen. Imorgon kommer det nog också vara ganska varmt, fast under helgen skulle det bli lite molnigt, buhu. Nu ska jag läsa några bloggar, duscha och sen gå och lägga mig. God Natt ♥

snygg bild eller? Och så vanligt råkar jag alltid bli så snygg på vartenda foto, höhö?


Kommentarer
Postat av: valentina

usch jag ser ut som en apa:P

2009-04-02 @ 16:48:45
Postat av: Therese

paulinas hår ser ut som mitt hår, som om det skuggar lite på håret. Och så är det lockigt. Så himla fint :). Ska verkligen spara håret så att det blir sådär xD

2009-04-02 @ 20:55:47
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0