15 April

åhh, välkommen till verkligheten Paulina. Din tid i paradiset är sluuut.......
Haha, det är i alla fall så det känns för mig nu. Som ni flesta säket redan vet var jag i Gran Canaria i en vecka, och Valentina fick uppdatera lite här på bloggen. Jag blev överaskad av statistiken eftersom jag trodde besökarna skulle vara färre när jag inte skrev, men nej. Det var ganska bra. Min semester har vart riktigt grym, fast det var inte så jätte varmt där men att bada i poolen blev ändå en vardags syssla. Jag har bara fått lite färg, lite synd, men men. Eller det kanske är bara jag som inte märker att jag har blivit brunare. Måste bara berätta en jävla piss grej som var den ända dålia grejen under min semester. Jooo, jag tappade bort min älskade mobil. Så den ligger nu i öken/stranden i Playa del Inglés eller så är det någon jävla Gran Canaria boende som har hittat den, fast som inte vill lämna tillbaka den. Det där var min femte mobil som jag har tappat bort, så jag tror det får bli Saras gamla den här gången. Fast det kanske är bäst så. Men tänk er mina 900 bilder, hela min kontakt lista och allt annat skit är borta. Fan mig. Fast det kunde har varit något värre som hade hänt.. Imorgon kanske jag lägger in bilder från semestern, fast inte idag. Är helt slut av hela 6 timmars resan, och allt annat. God Natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0