16 April

Hejsan, svejsan.
Jag vet att min blogg är skit tråkig, i alla fall just nu. Men jag har jag vart lite upptagen. Jag kom hem för en halv timma sen, och har varit borta hela dagen om man inte räknar med morgonen. Men jag lovar att förbättra mig nu. Efter skolan idag så åkte jag och Therese till Eriksdalshallen för att ha genrep med våra gymnaster. Haha, nu avslöja jag det hemliga jobbet. Nej, men jag och Therese är tränare för 5 åringar som går på Sol flickorna, inget speciellt med det. Men så var vi där, och direkt efter att det sluta kom pappa och hämta mig och så åkte vi till dansen. Dansen var nog roligare än vanligt för att vår dans är så jävla grym och för att vi har bestämt alla scenkläder. wohhoo.

den här väskan köpte jag i Gran Canaria.
Somrig och fin, speciellt till stranden.


Kommentarer
Postat av: valentina

gud vilken söt!!

2009-04-17 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0