19 April

Idag har jag gjort ganska mycket. Träffat släkten, tittat på Elins balett uppvisning och var på sol-flicks uppvisning. Thereses och mina små gymnaster var jätte duktiga. Nu är jag i alla fall hemma, fast resten av familjen är hos min farbror. Jag väntar på att de ska komma hem så att vi kan äta middag. Jag är verkligen hungrig som en varg. Tror det kommer att bli ganska god mat också, så att klockan sju kommer jag inte orka göra något annat än att sitta framför datorn på grund av min stora mage. Haha, nej skojar bara. Hur har eran dag varit? Imorgon är det ju dags för den "efterlängtande" skolan. Bajs! :P

Föresten så såg jag till höger, på menyn att det bara är 16 dagar kvar till min födelsedag, som är den 6 maj. Det är nog dags att bestämma sig för vad man vill ha. -------->


Min fula sol flicks tränar tröja + en ros som vi fick idag av de.


Godis, godis & godis. Mums. Chocklad-ägget är jätte stort,
och jag har redan ätit hälften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0