20 April

Hejsan!
För en timme sen var jag ute med Valentina. Vi satt mest och pratade i skolan nedanför mig. Det var meningen att vi skulle plugga engelska, fast det blev knappt något av det. Där var också Thereses lille brorsa, haha. Men när vi klättrade i klätterställningen fastnade Valentina med armarna i nätet, när hon själv hängde ner. Hon fick värsta paniken och försökte komma upp igen genom att klättra på mig, som stod nedanför henne. Jag fick hennes fötter lite vart som helst, bland annat på ansiktet, huvudet och ryggen. Fräscht. Lite senare kom Jessica gående förbi, så vi pratade lite med henne. Hon hade tydligen vart och sett Flo Rida i Heron CIty, ganska coolt faktiskt. Trodde inte att så stora stjärnor skulle komma dit. Nu har jag precis ätit middag, det blev potatis och något kött. Tänker bara spana in några bloggar, och sen tror jag att jag kommer läsa någon bok. Jag måste köpa den fjärde twilight. Speciellt när den tredje boken var så spännande och bra.


Take me back, please


När kan man ta fram sol brillorna här i Sverige?


Titta på alla fina växter.

Kommentarer
Postat av: Therese

martin berätta att han såg er :). Kom lite senare typ 7, men såg inte er då. haha ;)

2009-04-20 @ 20:47:30
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha, hade du träning då? :)

2009-04-20 @ 21:31:50
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0