20 April

Nu är måndagen avklarad. Usch vad sega alla dagar är, och då har man ingen lust att göra något efter skolan för att man är så övertrött. Känner inte ni också så? Längtar till sommaren då man kan sticka iväg till långsjön på håltimmarna. Jag kommer ihåg att vi gjorde det varje gång vi hade chansen i sexan. Imorgon måste vi också börja en halv timme tidigare på grund av något dumt samtal alla sjuor ska ha med ungdomsmottagningen. Ingen i sjuan har väl behov av sådant. Eller jag tycker det borde vara frivilligt, och inte meningen att man ska förstöra sin sovmorgon, när man egentligen inte ens kommer att lyssna på vad de säger. Det är i alla fall mina åsikt. Ni får ha det så bra, så skriver jag lite senare. Puss och Kram
Grattis till Ella som fyller 14 år idag.! <33

En bild på mina änglar. <3



Kommentarer
Postat av: Ella

Tack tack, sötnos <3

2009-04-20 @ 15:48:16
Postat av: Therese

haha :)<3333

2009-04-20 @ 17:17:32
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ella?? är det lilla Prinsella?

2009-04-20 @ 17:30:13
Postat av: Sandie

Det beror väl på vad de tär för info ;) Kan ju vara viktigt... Dock e ju sovmorgon mycket skönt =)

2009-04-20 @ 19:01:56
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Ella

Sofie jag är inte liten :P Jag fyller faktigst 14 :)

2009-04-21 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0