21 April

Jag som sov en timme under dagen är redan trött. Tror inte riktigt att jag är normal, eller vad säger ni? Slår vad om att ni tycker jag är helt sjuk i huvudet. Fast det hoppas jag faktiskt inte på. Okej, tillbaka till inlägget. Ibland kan jag börja skriva om helt andra saker, och då kan inläggen bli lite konstiga. Imorgon får vi se ifall jag hinner skriva tidigt, för jag kommer vara upptagen till klockan sju. Fast allt beror ju på ifall vi får sluta tidigare på livskunskapen eller inte. Men halv åtta skriver jag ett inlägg i alla fall, så kika in då. Jag läste nyss Marias (från streetdansen) blogg, och hittade den här låten som jag verkligen gillar nu. Enrique Iglesias är dessutom med, och han som är så snygg, och spanjor på köpet. :o. Titta på videon, den är ganska kul faktiskt. Man ser hur långt dom kan gå, haha. Och Ciara häller färg på hans bil och mkt annat.

Enrique Iglesias & Ciara - Taking Back My Love

Kommentarer
Postat av: Therese

låten var jätte bra :)

2009-04-21 @ 21:52:56
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Tessan

Aa, du e dum

2009-04-22 @ 17:40:24
Postat av: Paulina

äru seriös Tessan?

2009-04-22 @ 19:30:54
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

för det är bäst att du inte är det, inte för att man pallar bråka med dig.

2009-04-22 @ 20:29:48
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

aa låten är ju bra:D och videoklippet är roligt:D

2009-04-23 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0