22 April

Gud vad jag är törstig, har redan druckit upp en red bull så jag fick springa ner och hämta en till. Jag har hört att de kommer sätta femtonårs gräns på red bull, och det suger verkligen.
Idag gick skolan en aning snabbare än de andra dagarna. Innan lunch hade vi bild, och vad ska man säga om vår bildlärare...? Hmm, nu kom jag på ordet.. SKUM. Det är precis vad han är. Sedan ställer han frågor, och ifall man svarar jag vet inte så säger han att han får allergi utslag. Skum är han verkligen. Som sista lektion hade vi livskunskap, och vi typ började bråka med Marie Louise. Var tvungen att sticka fem minuter ifrån lektion för att hon är så störd, och för att jag blev så irriterad på henne. Dum som hon är märker hon inte något, önskar nästan att jag hade gått hem. Jag tror att ni som inte går i min klass ändå vet hur idiotisk hon är eftersom jag ofta skriver om det på bloggen.
Nyss kom jag hem från att vart tränare för sol flickorna. Kändes som tjugo minuter, men nej det var två timmar. Så snabbt går det, och betalt får man också. Men ifall man inte hade haft en kompis med, hade det säkert gått mycket långsammare.


En gammal bild från sexan.
Från vänster har vi: Rebecca, Felicia, Emelie, Therese, Jag, Valentina och Prinsella.
Ägaren till foten som sticker fram är Marilyn :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

De komemr inte bara sätta 15 års gräns på red bull utan monster och burn och vad dom andra heter xD

men powerking vet jag faktist inte!

Men dom har redan satt gräns långt uppe i sverige snart komemr det hit till stockholm!

Akta dig paulina ^^



2009-04-23 @ 17:50:23
Postat av: Paulina

Haha, vad ska jag ta mig till? :P

2009-04-23 @ 17:59:21
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja du det är ingen som vet xD

Köp PK i stället dom är biligare och smakar lika dant ^^

2009-04-23 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0