25 April

Tycker det börjar bli lite tråkigt med bloggen nu. Funderar på att stänga av den. Besökarna minskar och det är så fint väder ute så att man har ingen lust att sitta framför datorn och ruttna. Okej, ni som vill att jag ska fortsätta blogga får kommentera, och ifall det inte är tillräckligt många så blir det inge mer bloggning för min del. Det är som vanligt okej att vara anonym och kommentera.

Idag har jag i alla fall varit ute i KK med Jessica. Jag köpte en vit kjol med lite guldiga mönster på. Mamma kom också hem med den fjärde twilight boken. Till middag blev det grill, super mums. Snart ska vi åka iväg till mina kusiner Leah & Vanessa. Valentina fråga också ifall jag vill gå till Juringe en snabbis, men vi får se ifall jag hinner.
Ha det bäst!

gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Therese

känner också så, man vill liksom inte sitta inne när det är varmt ute. Men din blogg är rolig, så jag tycker inte du ska sluta. Men du kan ju alltid skriva när du känner för det ;)

2009-04-25 @ 20:44:33
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har inget att göra utom att läsa din och Thereses blogg så ni får inte stänga av dom (mina manga spel är lite trasiga hehe)

2009-04-25 @ 21:15:09
Postat av: Ella

Det får du göra som du vill, :P det är bara sysselsättande att läsa vad du gjort under dagarna :)

2009-04-26 @ 19:27:35
Postat av: Anonym

blogga !

2009-04-26 @ 20:06:26
Postat av: Anonym

fortsätt så klart !

2009-04-26 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0