26 April

Idag har jag inte gjort så mycket. Just nu är det några gäster där nere, fast jag gör de inte så mycket sällskap. Hälsar bara, sen smiter jag upp till mitt rum igen. Jag vet inte vad jag sak göra idag. Kanske vara med Therese, Valentina och Emelie och jag och Therese funderar på att klippa oss idag. Jag har tröttnat på min frisyr, tänkte kanske klippa lugg. Eller vad tycker ni? Men det är jobbigt då luggen är för lång för att vara en "lugg" och för kort för att vara en sne lugg. Ni får hjälpa mig..

Kjolen som jag köpte igår.


Twilight boken mamma köpte.

Kommentarer
Postat av: Ella

Snygg kjol :

2009-04-26 @ 19:57:36
Postat av: T - L

haha.. Vilken tönt hon läser Twilight. Tss....

2009-04-26 @ 20:26:59
Postat av: Paulina

jag vet, jag är en tönt för att jag läser twilight. Men att heta T-L är ju inte alls töntigt.. :P

2009-04-26 @ 21:17:40
URL: http://pauulinahs.blogg.se/
Postat av: marilyn

hahah DU är en tönt som inte vågar stå för vad du skriver, skriv hela ditt namn gumman om du ska kommentera "t-l"? :S

2009-04-26 @ 21:28:52
Postat av: valentina

skit söt kjol:D

2009-04-27 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0