28 April

Sen förra inlägget jag skrev har jag bara fixat Emelies blogg. Det tog sin tid och jag hoppas att hon gillar designen. Själv så funderar jag på att göra om min. Den känns lite tjatig nu när jag har haft den i en månad. Eller vad säger ni? Trivs ni med den här? Nu ska jag läsa några bloggar, välja kläder till imorgn, läsa twilight och sen blir det sleepy sleepy. Imorgon ska jag på mitt "jobb" igen, men den här gången kommer de bjuda på fika. Det konstiga är att v får betalt för det. Liksom vi får äta gratis fika + att de ger oss pengar för det. Riktigt bra. :)

Dansuppvinsing är det snart också.
Här är en bild på Gabriela från förra terminen.
Cool hon är med sin keps? Snarare söt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0