28 April

Nu har jag faktiskt pluggat till engelska provet som är imorgon. Är imponerad eftersom jag trodde att jag inte kunde ett skit men nu kan jag i alla fall 80% av det vi ska kunna. Men man vet ju aldrig hur det är med Marie Louise. Hon kan lägga till saker som vi aldrig har hört talas om. Imorgon har jag också utveckling samtal. Skit kul att stå där med sin mamma när hela skolan går förbi. Okej, jag vet att man inte ska tycka att det är pinsamt eller något, och det är det egentligen inte. Det är bara vanligt att alla tänker så utan att tänka sig för. Det viktigaste är ju vad jag får för "betyg."

Efter skolan åkte jag, Therese och Emelie en snabbis för shopping. Jag ville köpa ett neonfärgat brottarlinne, diadem och en plattång. Jag hittade inget linne, och plattången hade dom höjt (!!) priset på, typ 300 dyrare. Då ville man ju inte köpa den. Så jag kom bara hem med ett diadem.

Leopard diadem från H&M 30:-


 


Kommentarer
Postat av: valentina

snyggt diadem:D

2009-04-28 @ 19:49:30
Postat av: Therese

söt ;)

2009-04-28 @ 22:40:40
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Therese

söt ;)

2009-04-28 @ 22:40:44
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0