29 April

Bajs på er.
Hatar att komma på hälsningsfraser så det fick bli bajs. Men ibland använder jag ordet bajs till positiva saker, och just nu var det så menat. Jag kom hem från att ha varit tränare och den här terminen är slut. Jag tjänade faktisk trehundra kronor mer än förra året. Det blev sjuhundra för mig. Nästa år kommer jag också få högre "lön." När vi skulle krama alla gymnaster och säga hejdå så var det en tjej som hoppade på mig och pussade mig. Hon försökte också träffa min mun, men jag tyckte att det var lite för mycket så att jag vände huvudet. Haha, vilken dissare jag är. Okej, hon kanske är söt men bara kinden är okej! Thereses missade det eftersom hon var tvungen att åka hem lite tidigare. När jag kom hem duschade jag och sen var det dags för middag. Det blev wok och nudlar, as nice.

Jag funderar på att klippa mig något annorlunda. Posh är ju skit snyggt men jag kan tänka mig att jag skulle se ut som ett MONGO i det. Liksom titta på hur fin Maria är i det. Hihi. Hoppas det är okej att jag la in den här bilden :P


Kommentarer
Postat av: therese

maria är jättesöt i den där frisyren. vem vare som pussa dej? haha det skulle jag vilja sett :)<3

2009-04-29 @ 22:10:43
Postat av: therese

maria är jättesöt i den där frisyren. vem vare som pussa dej? haha det skulle jag vilja sett :)<3

2009-04-29 @ 22:10:46
Postat av: valentina

aa det passar henne:)

2009-04-30 @ 16:44:06
Postat av: Paulina

visst gör hon?

2009-04-30 @ 19:10:57
URL: http://pauulinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0