4 April

Hejsan bloggen!
Igår hann jag inte skriva mer än ett inlägg för att vi var bjudna på middag hos mina kusiner. Maten var god och efter maten satt jag med Leah och Elin, som båda är 6 år och kollade på Askungen 3. Kanske inte den bästa filmen då, men de tyckte den var bra. När vi kom hem var klockan elva och då gick jag och la mig direkt för att jag hade ont i magen. Nu känner jag mig så frisk som man bara kan bli, så det är ju estupendo. Idag var jag ute ett tag med Elin och Sara på tomten. Sara tvingade mig spela fotboll med henne också, och som ni säkert redan vet suger jag. Hon sköt skit hårda skott på mig med meningen, så nu är mina gråa jeans helt svarta. Haha! Nu ska jag äta, och sen får vi se ifall jag ringer någon kompis eller något.

Kram & sol. J

Eftersom jag inte har tagit någon bild idag så lägger jag in en ganska gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0