5 April

Hej.
Idag har jag vart i SK och köpt födelsedagspresenter till både Therese och Ella. Vad jag köpte kan jag såklart inte skriva här på bloggen. Imorgon ska ju Therese ha sin fest och det kommer att bli sleep over, jätte kul! Men när jag och Valentina skulle hem från SK köpte vi lite läsk och chips och gick hem istället för att ta bussen. Sen satte vi oss i skolan nedanför mig och pratade och sånt vi brukar göra. Nu har jag vart och köpt lite saker med pappa. Vi har köpt en vinterjacka till mig som jag alltid har velat ha fast den har inte funnits i min storlek. Nu hittade vi den, fast jag är inte säker på ifall jag ska behålla den eftersom jag kanske inte gillar den till nästa vinter. Men vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0