7 April

Hejhej, jag har verkligen ingen blogglust nu.. Fråga mig inte varför, men det är bara så.
Igår och idag var jag ju hos Therese på hennes födelsedagsfest. Vi sov över hos henne och klockan ett tittade vi på filmen: "den andra sidan." Gud vad läskig den var på slutet, eller det var en läskig spök kärring som skrämde livet av mig. Vi började gråta och kramade varandra skit hårt när man såg henne på filmen. Jag trodde verkligen att jag skulle drömma mardrömmar. Sen gjorde vi egna ansiktmasker. Jag tog de flesa bilderna med Thereses kamera, så jag hoppas hon kan skicka dom snart. Puss.


Thereses fina present som innehöll en klänning och klämmor från Topshop

Kommentarer
Postat av: therese

Presenterna var jättfina :). Har skickat bilderna på mail till dej. Puss :)<3

2009-04-07 @ 19:21:16
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0