17 April

Hejhej. Skolan var seg som vanligt, även fast jag bara hade fyra lektioner. Efter skolan ville jag egentligen vara med några kompisar, fast jag kunde ju inte idag, så att jag fick nöja mig med att bara gå hem. Egentligen är jag skit trött, tror jag kanske ska lägga mig någon halv timme. Okej, det här inlägget känns så ointressant som det bara kan bli, men kommer inte på något att skriva. Haha, när jag satt och tänkte på vad jag skulle skriva tittade jag på min arm och jag har typ ett vitt streck på handleden. När jag var i Gran Canaria var jag tvungen att ha på mig ett band bara för att de på resturangen skulle veta att man hade all inclusive. Asså typ att man betalar innan, och sen är det buffé på både frukost, lunch och middag.  

Snyggt eller? Så ser i alla fall min arm ut just nu.


Ps. klockan är 16.16. Önska er ngt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0