4 April

Idag har jag bara tråkat hemma. Liksom hur kan jag göra det när man ska passa på att vara med kompisar. Så för någon kvart sen skulle jag och Valentina gå ut och prata och hitta på något, men sen smsade hon mig och sa att hon inte kunde. Känns som om jag är dum i huvudet och inte hittar på något idag när det är fint väder, fast det är inte ditt fel Valentina. Men imorgon får jag väl försöka göra något bättre. Jag tror jag och några kompisar ska till SK för att köpa födelsedagspresenter. Therese fyller år på måndag och ska ha fest då, och sen om två veckor fyller "Ella" år så då måste jag köpa något till henne också. Hon heter egentligen Prinsella men tycker Ella låter mycket finare, haha. Problemet är att hennes syster kallas för Ella, men då får väl båda göra det. Enligt mig :P





Kommentarer
Postat av: therese

älskar bilderna ;)

2009-04-05 @ 13:12:57
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

vem gör inte det ;)

2009-04-05 @ 22:25:24
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0